To pytanie, jakie zadajemy sobie każdego dnia, po każdej wizycie. Czy klient był zadowolony, czy ponownie skorzysta z usług naszego ZLZ?

W pracy w zawodzie usługowym zdobywanie klientów to podstawa naszej ekonomicznej egzystencji na wolnym rynku. Bez klientów nie ma biznesu. Nasza konkurencja też nie śpi.

O jakości usług, oczekiwaniach klientów, relacji z nimi, o personelu usługowym przeczytacie Państwo w artykule lek. wet. Andrzeja Lisowskiego w naszym najnowszym, wrześniowym, numerze. Polecamy!


W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij