Korzystanie z internetowej platformy zamówień pomaga szybciej i efektywniej zarządzać lecznicą weterynaryjną. O opinię na temat pracy z systemem zamówień MEDiVET zapytaliśmy lek. wet. Justynę Kniołę.

W jaki sposób system do składania zamówień MEDiVET może pomóc lekarzowi weterynarii?

Przede wszystkim istnieje możliwość złożenia zamówienia w dowolnym momencie, o każdej porze dnia i nocy. Zdarzają się sytuacje, gdy przypomnę sobie o czymś dopiero w domu, po godzinach pracy. Produkty zamawiane w późnych godzinach wieczornych otrzymuję przy najbliższej dostawie. Na etapie składania zamówień pomocny jest również podgląd zdjęć produktów. Zyskuję pewność, że zamawiam to, czego w danej chwili potrzebuję. Wybór ułatwiają rozbudowane opisy zamawianych produktów, stanowią one doskonałą bazę wiedzy na ich temat.

Czy korzysta Pani z wyszukiwarki, która umożliwia znalezienie produktów, np. według wskazań leczniczych, substancji czynnych czy gatunków zwierząt?

Oczywiście, bardzo często – szczególnie, kiedy szukam odpowiednika jakiegoś leku. Taka wyszukiwarka to spore ułatwienie i oszczędność czasu.

Z jakich funkcjonalności platformy zamówień MEDiVET jeszcze Pani korzysta?

Zawsze zaglądam do hitów cenowych – czyli okresowych promocji. Bardzo często trafiam na wyjątkowo atrakcyjne oferty. Poza tym korzystam z łatwego dostępu do faktur i należności, dzięki czemu mogę szybko sprawdzić, czy wszystkie zobowiązania są uregulowane. Mam również podgląd bieżących płatności, co ułatwia znacząco zarządzanie lecznicą.

Czy zamawiane produkty docierają do Pani na czas?

Tak, jestem bardzo zadowolona z czasu dostaw i dostępności produktów.

Czy ciężko było przestawić się Pani na nowy system zamówień? Jak ocenia Pani platformę zamówień MEDiVET w porównaniu z systemami konkurencji?

W porównaniu z innymi systemami do składania zamówień, szczególnie z zakresu weterynarii, platforma MEDiVET posiada unikalne rozwiązania, które w znaczny sposób ułatwiają i usprawniają proces zaopatrzenia lecznicy. Jest zdecydowanie jednym z lepszych systemów zamówień. Już od początku korzystanie z nowego systemu nie stanowiło dla mnie żadnego problemu. Bardzo płynnie się przestawiłam. System jest wyjątkowo czytelny i przejrzysty.

Czy mogłaby Pani wskazać 3 największe zalety platformy zamówień MEDiVET?

Szybkość wyszukiwania – po wpisaniu pierwszych liter pojawiają się proponowane leki wraz ze zdjęciami – na ich podstawie łatwo znaleźć produkty. Istnieje też możliwość zawężenia wyników na podstawie wskazań, substancji czynnych czy producenta.
Informacja o dostępności – informacja tu i teraz, czy jestem w stanie mieć dany produkt, kiedy i w jakiej cenie. Przydaje się to szczególnie wtedy, gdy klient przychodzi z pytaniem o konkretną rzecz. 
Oszczędność czasu – ponieważ w dalszym ciągu wielu lekarzy składa zamówienia telefonicznie, konsultanci często są zajęci. MEDiVET oczywiście oddzwania, ale kiedy potrzebuję sprawdzić dostępność czy cenę, od razu wiem, że platforma poradzi sobie z tym jeszcze szybciej. Właśnie dlatego polecam wszystkim platformę MEDiVET. Nawet jeżeli ktoś podobnie, jak ja, rzadko korzysta z komputera, poradzi sobie łatwo z jej obsługą. System jest naprawdę bardzo intuicyjny!


Więcej informacji o platformie zamówień i rejestracja na stronie www.medivet.pl


W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij